جام جهانی2022| پیش‌بینی سایت انگلیسی از شانس پیروزی ایران مقابل ولز +عکس

13:00 - 03 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۶۸۶۸
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
ابر رایانه‌های مورد استفاده برای پیش‌بینی‌های بازی‌های جام جهانی شانس پیروزی تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی ولز را 23.2 درصد پیش‌بینی کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - وبسایت «آنالیست»، که پیش از هر بازی نتیجه احتمالی دیدارهای جام جهانی 202 را پیش‌بینی می‌کند، در گزارشی نوشت که ابر رایانه‌های مورد استفاده برای پیش‌بینی‌های بازی‌های جام جهانی شانس پیروزی تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی ولز را 23.2 درصد پیش‌بینی کرده‌اند.

در بخش دیگر این پیش‌بینی آمده 27.6 درصد احتمال دارد که نتیجه بازی مساوی رقم بخورد.

بر اساس این پیش‌بینی، احتمال پیروزی تیم ملی ولز در برابر ایران 49.4 درصد خواهد بود.

این وبسایت در ادامه گزارش خود دو بازیکن از تیم‌های ملی دو کشور را کانون توجهات در این مسابقه دانست.

به نوشته این وبسایت، «گریت بیل» ممکن است قهرمان ولز در مقابل آمریکا باشد، اما ورود «کیفر مور» در نیمه دوم بود که نتیجه مسابقه را تغییر داد و یک نقطه کانونی را برای ولز در دقایق پایانی این دیدار ایجاد کرد.

«مور» در طول مدت حضورش در زمین یک تهدید بود، همانطور که در طول رقابت‌های مقدماتی هم این موضوع مشهود بود و مطمئنا اکنون این روند در مسابقه مهم این تیم در مقابل ایران ادامه خواهد داشت.

در طرف دیگر، عملکرد مهدی طارمی نور درخشانی برای ایران در شکست مقابل انگلیس بود و مهاجم پورتو دو گل در این بازی به ثمر رساند.

این باعث شد طارمی اولین بازیکن ایران باشد که در یک جام جهانی چندین گل به ثمر رسانده و همچنین اولین بازیکن یک کشور آسیایی باشد که در یک بازی در این رقابت ها دو گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن 30 ساله مطمئناً می‌تواند در مقابل ولز خط حمله را پیش ببرد، اما کی روش به بازیگران مکمل او مانند وحید امیری و علیرضا جهانبخش امیدوار است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *